10 patarimų, kaip išlaikyti sportinę formą "Viskas įskaičiuota" kurortuose

10 patarimų, kaip išlaikyti sportinę formą

Maistą rinkis atsakingai

„Viskas įskaičiuota“ viešbučiuose, maistas dažniausiai randamas visur, kur bepasisuksi. Ir iš tiesų yra sudėtinga atsilaikyti, prieš daugybę kaloringų gardėsių. Tačiau, juk jūs atostogaujate, nepraraskite atostogų malonumo ir pasimėgaukite. Jūs visada galite sau pasakyti „Pora dienų leisiu sau viską ko širdis geidžia, juk atostogauju, tačiau kitomis dienomis, stengiuosi laikytis sveiko maisto režimo, rinksiuosi maistą su daug proteinų, valgysiu daržoves, vaisius ir riešutus“. Asmeniniai treneriai atostogų metu rekomenduoja pradėti dieną su pusryčiais, gausiais baltymų ir nesočiųjų riebalų, kaip šviežia žuvis. „Tiesiog turėsite daugiau energijos ir galėsite labiau mėgautis dienos malonumais“.

Dalyvaukite užsiėmimuose

Nesenai, dar buvau kiek nedrąsi, keliauti į tuos rytinius sporto užsiėmimus baseine, kai ateina geriausio sudėjimo treneris ir grupei atostogautojų rodo tempimo ir jėgos pratimus, kol tave stebi minia gultuose įsitaisiusių poilsiautojų. Bet tuomet tiesiog pasinėriau į šią atostogų rutiną ir supratau, kad juk visai smagu pradėti dieną šuoliukais vandenyje, anksti iš ryto. O taip pat, patikėkite, baseine susirandi daugybę bendraminčių.

Rytais pasivaikščiokite

Jei mėgstate bėgioti, tikriausiai žinote, kad kartais gali būti sudėtinga „prasibėgti kelis kilometrus“ per sausakimšą viešbučio teritoriją. Vietoj to, sulėtinkite tempą ir prieš pusryčius išeikite pasivaikščioti. „Ėjimas sparčiu žingsniu, padės išlaisvinti nereikalingus kūno riebalus. Žinoma, 10-ties minučių pasivaikščiojimas nesudegins tonos kalorijų, tačiau per savaitę visus pasivaikščiojimus sudėjus į bent tris valandas, efektyviai sudeginsite daugybę nereikalingų kalorijų, nepervarginant kūno.“

Pasiimkite sporto reikmenis

Jei jūsų kurorte ar viešbutyje nėra įrengtos sporto salės arba įrangos, su kuria esate pripratę sportuoti, į lagaminą įsimeskite savo „sporto reikmenis“. Tam puikiai tiks tamprios gumos ar šokdynė.

Prasibėkite paplūdimiu

Mėgstantys pabėgioti, pasinaudokite savaitės atostogomis ir pakeiskite savo bėgiojimo rutiną kietais paviršiais. Bėgimas nelygiu paplūdimiu padeda treniruoti ir stabilizuoti pėdų, kulkšnių ir kelių raumenyną. Be to, bėgiojimas smėlyje reikalauja daugiau pastangų, negu bėgimas stabiliu ir kietu paviršiumi, tad sudeginsite daugiau kalorijų.

Kartu su kokteiliais gerkite ir vandenį

Su kiekvienu alkoholiniu gėrimu, išgerkite ir po stiklinę vandens. Alkoholis dehidratuoja kūną, o tuomet kūnas „užsinori“ elektrolitų, natrio pavidalu, kuris galiausiai priveda prie blogų maisto pasirinkimų, kaip pavyzdžiui, gruzdintos bulvytės.

Važinėkitės dviračiu

Nors kurortų dviračiai nebūna tokie patogūs, kaip asmeninis dviratis kurį turime namie, tačiau betkokiu atveju, kai kurie kurortai ir viešbučiai kartais siūlo turus su gidais, važiuojant dviračiais. O kas gali būti geriau, nei pasivažinėjimas įvairiais rojaus kampeliais su dviračiu? Tai puikus pasirinkimas tiek šeimoms su vaikais, poroms ar pavieniams turistams, norintiems pasportuoti, o tuo pačiu pamatyti aplinkines vietoves!

Išbandykite naują sportą

Jei pabodo gulėti prie baseino, pabėgėkite iki paplūdimio, kur galite pasiimti, kad ir 30 minučių, pasiplaukiojimą vandenlente ar vandens dviračiu. Dauguma „viskas įskaičiuota“ viešbučių, vandens sporto įrangos nuomai daro dideles nuolaidas arba iš viso – įtraukia juos į paketą. Viešbučio aptarnaujantis personalas, tikrai pasirūpins, kad oro ir vandens sąlygos būtų saugios, o tuo tarpu Jūs turėsite puikią progą išbandyti kažką naujo. Viešbučiai dažnai gali nesunkiai suorganizuoti lydimas grupeles ekskursijoms, nardymui ar baidarių plaukimui.

Naudokitės viešbučio sporto sale

Jei į jūsų sportinę rutiną patenka pratimai treniruoklių salėje, atvykus į kurortą gali tekti apeiti keletą ratų sporto salėje, kol rasite tinkamą įrangą. Ji garantuotai bus kitokia, nei esate pratę treniruotis, o kai kurių treniruoklių gali iš viso nebūti. Atostogų metu, apgalvokite, kaip galite pasikeisti savo treniruočių rutiną su esamais sporto prietaisais, o treniruokitės bent kas antrą dieną po 35-45 minutes.

Ir galiausiai – pailsėkite

Taip taip. Poilsio savaitė gali išties padėti kūnui sutvirtėti. Jei patiriate stresą ir jaučiatės pavargę nuo kasdienybės ir intensyvių treniruočių, pažvelkite į savaitės atostogas, kaip į galimybę pailsėti tiek kūnui, tiek ir sielai. Kūnas nepamirš ir ilgalaikiu požiūriu, savaitė poilsio tikrai nepakenks!

Jūsų Vilturas!

Norite užsisakyti atostogas? Išsirinkite variantus, pagal savo poreikius ir norus: pasiulymai.vilturas.lt
Norite pasikonsultuoti? Nerandate savo pageidaujamo viešbučio? Klauskite: vaiva@vilturas.lt
Skambinkite: +37068517018




Sekti naujienas
Kontaktai
+370 685 12107 +370 699 32297 +370 685 17018



© 2016 | Visos teisės saugomos